Popis produktu

Conditon: 100% Zbrusu Nový

Materiál : Vysoce kvalitní Akrylové

Barva : Smoke /Clear/Žlutá/Zelená

Množství: 1 KS

Obutí:

Pro SUZUKI GSX-R1000 2009-2016

ZPĚTNÁ vazba:

Budeme udržovat vysoké standardy kvality a usilovat o 100% spokojenost zákazníka! Zpětná vazba je velmi důležitá žádáme vás, abyste nás okamžitě kontaktovat předtím, NEŽ dáte nám neutrální nebo negativní zpětnou vazbu, abychom mohli uspokojivě řešit své problémy.

To je možné řešit problémy, pokud nechceme o nich vědět!

(Prosím, toto zajistit, díly vhodné pro váš motocykl před nabízení)

  • Motobike, Aby: SUZUKI
  • Typ Položky: Kryty A Okrasné Lišty
  • Hmotnost Položky: 0.1kg
  • Položka Délka: 0inch
  • Název Modelu: L01724
  • Typ Materiálu: Vysoce kvalitní Akrylové
  • Šířka Položky: 0inch
  • Značka: YOLENSE
  • Položka Výška: 0inch


SKU: m8315
Footbkcor2
2020-10-23
1/5
Fitted disappointed this dish
Alim9006
2020-08-17
5/5
They sent defective products with a poorly smooth surface. However, I don't blame it. Either they did the inspection wrong, anyway, I understand that they can. Of course, I asked the store for an appropriate response. However, they consistently said that there was no problem even if I sent a photo of evidence. ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ After that, they became aware of a problem with the product through the efforts of the customer, and showed an attitude that considered their own losses more than the proper compensation and customer satisfaction. ☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆☆ Since these are human-made objects, there may be defects. However, I think that there should be no defects in dealing with the claim. They have a 'defect' conscience. If the exterior is ugly, but there is no problem with the function, is it not a defect? P.S I'm still angry. What I did for three weeks is that the customer understands and listens to the store's position and begs for compensation.

Související produkty

Doručení zdarma

Po celém světě dopravu

Podpora 24/7

nahoře Služby

Moneyback

Návrat Výměny

Dárky

Bonusy